Pages

Thursday, September 12, 2013

Oh Pertama Tama Kalinya ;D

Selamat Selamat
Selamat Pagi Petang Siang Malam
Assalamualaikum

HARI INI TAK TAU NAK MAKAN APA
TENTANG BLOG AKU TAK TAHU APA APA
ESOK ATAU LUSA MUNGKIN AKU AKAN LUPA
TETAPI INI BLOG PUNYA SIAPA ? Kekeke :)
  • namapenuhNurul|SyahirahMohdNoor 
  • namafacebookSyahirahMohdNoor                      
  • namaistagramsyahirahjetjet
  • maksudnamapulaYangTersohor ;D    
Contengan Pertama ( Wednesday, 9.51 AM )

ceritanya di kelas menerima arahan untuk membuat blog. kelam kabutnya, dengan buta IT nya marilah wahai rakan sekelas bikin blog sesederhana mungkin.
begitulah alkisahnya pertama aku conteng dalam ini blog di dalam makmal 657 Fakulti Business Uitm Shah Alam.

Tapi tapi tapi aku masih punya goal atau tujuan aku juga bikin ini blog !

MOMENTCLICKS !
clik click click
setiap kemanisan kebaikan kemurnian dalam hari hari aku aku akan click dan simpan dalam box blog aku sendiri.
Sharing sesuatu yang manis indah istimewa di sini seperti kata mereka sharing is caring ! Bukankah ?

Ok, update blog untuk minggu pertama done ! (ini tujuan asal )

Babai!

senyumanjetjet;)


No comments:

Post a Comment